Fijn je te zien,

Welkom bij de zomer editie van de nieuwsbrief van Sedna Herstelacademie!

Vandaag start de tweede week van de Summer School. Er zijn nog een aantal activiteiten waar je je voor kunt inschrijven, zoals een speciale rondleiding in de Groninger Museum dinsdagmiddag; het eerste Herstelcafé op dinsdagavond, waarin we de inspirerende film Down to Earth gaan bekijken; op donderdagmiddag de workshop Verbinden met de natuur  in de Stadspark, en volgende week woensdagmiddag Kizomba voor vrouwen.

Ben je nieuwsgierig naar wat de herstelacademie voor jou kan betekenen of wil je meer weten over hoe je een bijdrage zou kunnen leveren, lees dan in ieder geval onze veelgestelde vragen op de website en voel je welkom om een kennismakingsgesprek in te plannen . Heb je vragen, dan kun je ook bellen of langskomen tijdens onze spreekuren: Dinsdag van 9:00 - 9:30 en Vrijdag van 12:00 tot 12:30 .

En: SAVE THE DATE!

INTRODUCTIEWEEK SEDNA HERSTELACADEMIE 5 T/M 10 SEPTEMBER

Intussen is komt het programma voor dit najaar in zicht. Tijdens de introductieweek kun je kennismaken met de Herstelacademie en ons aanbod. De introductieweek is in dezelfde week als de Open Week van Edanz.

In deze nieuwsbrief vind je een overzicht van Summer School activiteiten waar je nog aan deel kunt nemen.

We hopen je binnenkort te ontmoeten!

p.s. Je krijgt deze nieuwsbrief omdat je deelgenomen hebt aan een activiteit van de herstelacademie of je hebt ingeschreven voor de nieuwsbrief. Wil je liever geen nieuwsbrief ontvangen van Sedna Herstelacademie? Afmelden kan hier.

Meedoen aan Summer School activiteiten

De Herstelacademie is een plek waar je o.a. cursussen en workshops kunt volgen om tot jezelf te komen, op avontuur te gaan en je eigen pad te ontdekken. Er is ruimte voor groei aan mensen in een herstelproces, zoals na een ontwrichtende ervaring of een periode van psychische problemen.

Tijdens de eerste helft van de zomervakantie is er Summer School bij Sedna Herstelacademie. Het is open voor iedereen die graag wil kennismaken met de herstelacademie en die zin heeft om samen met anderen op zoek te gaan naar waar je blij van wordt, geïnspireerd van raakt of dat wat verdieping geeft.

Het is nog mogelijk om je aan te melden voor de hieronder aangeboden activiteiten. Via de "aanmeldformulier" knop, kom je bij de Summer School aanmeldformulier waar je precies kunt aangeven waar je aan mee wilt doen.

Voel je welkom om aan te sluiten!

People Recycling Rubbish Illustration

Als je langer naar kunstwerken kijkt en er over praat valt er veel meer te ontdekken en te zien. Tijdens een gezamenlijke rondleiding in het Groninger Museum ontdekken we door middel van interactieve kijkopdrachten de meerdere lagen in de kunst. We maken kennis met ‘slow looking’: een verdiepende manier van kijken naar kunst.  Er zijn nog plekken vrij, dus geeft je snel op voor dit superleuk uitje!

Het Herstelcafé is een ruimte waarin we elkaar op een ongedwongen manier kunnen ontmoeten.

We beginnen de avond met een inspirerende documentaire of film.
Na afloop is er ruimte om te delen, met elkaar van gedachten te wisselen of gewoon samen te zijn.

Komende dinsdag hebben we het eerste Herstelcafé. We laten dan de film Down to Earth zien. Ben jij er ook bij?

Two People Planting Tree Illustration
Electric Car Charging Illustration

Voor velen van ons is de natuur een plek om los te laten, op te laden en bij je eigen natuurlijkheid terug te komen. Deze middag verdiepen we onze verbinding met de natuur door een bijzondere oefening waardoor je bomen op een nieuwe manier gaat ervaren.

Ben je er klaar voor om je echt te laten verrassen en een ervaring te hebben die je niet snel zult vergeten?

Kizomba is een dansvorm die voortkomt uit Semba, de nationale dans van Angola. De dans heeft zich over de hele wereld verspreid.

Kizomba is verbindend, rustig, sensueel, gracieus en expressief.
Luminita doceert de traditionele vorm van Kizomba. Je wordt een kanaal voor de muziek en zet dat om in je bewegingen. ..

Two People Planting Tree Illustration